Profesora y alumnos restauración
Cidadáns de Ourense, grandes personalidades da cultura e o saber , e voces anónimas que nos transmiten o seu apoio sincero , que entenden do mesmo xeito que nós, que a Universidade Popular de Ourense, como calquera outra Universidade Popular do mundo, non pode nin debe pechar, é un ben común e un dereito, a educación pública permanente é un medio que nos enriquece a todos.
Diso saben moito os alumnos e profesores da UPO, e que mellor que nolo expliquen eles, porque son miles as persoas que viven esta formación con entusiasmo e agradecemento.
A Universidade Popular de Ourense, non pode pechar, non pode transformarse en nada distinto ao que é, polo seu mantemento no Concello de Ourense, pola súa continuidade na Federación de UUPP e por unha longa vida á Universidade Popular, pol@s que estiveron e virán.
-
Ciudadanos de Ourense, grandes personalidades de la cultura y voces anónimas que nos transmite su apoyo sincero , que entienden al igual que nosotros que la Universidad Popular de Ourense, como cualquier otra Universidad Popular del mundo no puede ni debe cerrar, es un bien común y un derecho, la educación pública permanente es un medio que nos enrique a todos.
De ello saben muy bien los alumnos y profesores de la UPO, y qué mejor que nos lo expliquen ellos, porque son miles las personas que viven esta formación con entusiasmo y agradecimiento.
La Universidad Popular de Ourense, no puede cerrar, no puede transformarse en nada distinto a lo que es, por su mantenimiento en el Ayuntamiento de Ourense, por su continuidad en la Federación de UUPP y por una larga vida a la Universidad Popular por l@s que estuvieron y vendrán.
Si piensas lo mismo FIRMA:
Comentarios
Publicar un comentario